Tuesday, April 5, 2011

KEMBALI HIDUP ;)

assalamualaikumm..

kembali? mengapakah? ye saya suda kembali. setelah berabad abad tidak mengupdate belog kesayangan saya ini. * kesayangan la sangat kan? :).



actually aku da malas nak beblogging nie. taktau napa aku hidup kan balik blog nie.*maybe sebab si die pon ade blog?
sekarang nie. blog ini tengah dalam proses pengubahsuaian lagi. cewah ayat die! haha. kosong sana sini. takda benda menarik nak baca. aku dulu promise nak jadikan blog pasal kehidupan la. memang tak jadi la kan?


back to the main point. blog ini akan jadi tempat luahkan perasan aku. so sapa sapa yang terasa mual atau tak sanggup membaca ayat ayat yang aku tulis nanti. tolong lah berambus je eh? jangan la kutuk kutuk or muntah hijau! haha.


papepon. i do miss you dad. sangat! ;). da lama tak ziarah kubur ayah. sabar je la haris oi. kepada azeer. tolong tolong la aku eyh? edit edit belog aku yang baru nie. okey thanx! :)



p/s : sori for the short update. baru lagi la. korang kena la paham. kan kan?



0 orang sedang berkata:

Post a Comment